musikaler

Det är ingen hemlighet att jag älskar musikaler. Det är ingen hemlighet att jag älskar tv-serier.
Vad är då slutsatsen av detta? Musikalavsnitt av fantastiska TV-serier! Det finns verkligen inget bättre.

Allt började med Buffy. Once more with feeling kanske är det bästa någonsin i TV-historia. En av världens bästa serier och med fantastiska skådespelare. Giles var ju med originaluppsättningen av Rocky Horror Picture Show i London, som Dr Frank-N-Furter (kanske världens bästa musikal (det är mycket världens bästa just nu, men jag är lycklig)).

Den senaste veckan har jag kommit ikapp med mina 30-rock avsnitt. Och vad får jag då se? En helt underbar musikalavslutning. Det här är sånt som får mitt hjärta att göra glädjeskutt.

Det verkar krångla med länkningen. Här finns klippet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0