USA

Hittade det här klippet och jag blir mörkrädd när jag får höra hur vissa människor resonerar och tänker i USA. Det verkar som att Obama kommer vinna valet nu och då kan verkligen vad som helst hända. Speciellt om man lyssnar vad de här människor har att säga.

"Just the whole muslim thing and everything. Alot of people forgot about 9/11"
"Obama and his wife, I am concerned that they could be anit-white and that he might hide that"



Jag har alltid haft mina fördomar om småstäder i södra USA, som de flesta. Men att verkligen höra människor uttala sig så här om Obama gör att min syn på människor blir, om möjligt, ännu värre.

Visst, rösta fram en vicepresident som inte tror på dinosaurier som kommer bli president inom ett år när McCain får en hjärtattack och trillar av pinn. Det kommer verkligen bli intressant. Fast troligtvis kommer hon bli lika maktlös som den nuvarande Bush och landet kommer styras ännu en gång av maktgalna rådgivare. Jag vet inte vilket som är värst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0