utseendefixering

Jag har precis sett en bild på en av mina favoritbloggare och jag ska inte säga att jag är besviken, men väldigt förvånad. Eller förvånad är inte riktigt rätt heller.
Okej, jag tyckte han var ful. Jag hade skapat mig en bild av en otroligt snygg och häftig människa som skulle leva upp till alla mina förväntningar. Jag har läst hans blogg länge och på så sätt skapat mig ett personligt band till personen. Såsom man gör. Vi har blivit vänner. Vi förstår varandra. Fastän han inte har någon aning om vem jag är. Såsom man gör.

Att jag alltid ska vara så jävla utseendefixerad. Kommer jag kunna läsa hans texter på samma sätt längre? Kommer jag kunna titta hans hemsida i ögonen utan att skämmas för mig själv för att jag tycker att han inte är ritkigt lika bra längre? Jag vet inte. Detta är stora frågor som ständigt finns i mitt liv. Är jag för utseendefixerad för mitt eget bästa? Ja skulle de flesta säga. Nej säger jag. Jag har fula kompisar. Tror jag iaf. Någonstans.

Kommentarer
Postat av: Tracy

Men du måste ju posta länken till bilden på honom! Jag kryper omkring av nyfikenhet. (och där avslöjade jag min utseendefixering)

2008-10-09 @ 15:49:41
Postat av: Inte skyldig nån nåt

Informationsfixerad. Jag vill också veta.

2008-10-14 @ 12:40:36
URL: http://inteskyldignannat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0